Πέμπτη, Ιανουαρίου 19, 2006

Ο ασημένιος άνδρας με την βαριά φωνή...


Κατεβαίνεις και πάλι έτσι; Πόσα χρόνια πάνε από την πρώτη φορά; Καμιά δεκαετία; Δευτέρα Λυκείου ήμουνα τότε και είχα έρθει με τους γονείς μου. Στην Νέα Χαλκηδόνα ήσουνα. Στο μικρό αίθριο. Δεν σε ήξερα τότε, δεν σε είχα ξανακούσει. Μέσα σε μια βδομάδα, όμως, πήρα ότι δίσκο είχες βγάλει. Υπερβολικός από μικρός.

Και τώρα; Για ποια φορά μιλάμε; 15η –16η; Χαλκηδόνα, Πετρούπολη, Βύρωνας, Μαρούσι, Φοίνικας, Μετρό, Αερικό, Σταυρός του Νότου…Και δεν ήρθα και σε όλες. Με μια σταθερή παρέα αλλά και με διάφορες «ψυχές» που χάθηκαν μέσα στα χρόνια. Το θυμάσαι πως το 2001 έπαιζες το «Με περιμένουν» από τα Ξύλινα; Το θυμάσαι;
Πρόσεξες πως το ’99 ήμουν στα δυο μέτρα μπροστά σου φορώντας μπλούζα Paradise Lost; Πέντε μέρες πριν τις πανελλήνιες ήταν τότε…Α, και συγνώμη που πέρσι το χειμώνα έφυγα για πρώτη φορά πριν τελειώσει το πρόγραμμα σου. Δούλευα το πρωί…

Και φέτος εκεί θα είμαι. Θα σε δω για άλλη μια φορά. Στην αρχή θα κράζω αυτούς που θα σου φωνάζουν όλο το βράδυ να παίξεις τον Αποσπερίτη. Αλλά από ένα σημείο και μετά θα σε παρακαλάω να παίξεις την «Αράχνη» και το «Πιες».

Και θα έχω την δικαιολογία έτοιμη.

Το ψέμα κάτω από την γλώσσα.

«Δεν νιώθω έτσι… Απλά μου αρέσουν τα τραγούδια...»

Σωκράτης Μάλαμας για 12 παραστάσεις στον Σταυρό του Νότου- Κάθε Δευτέρα και Τρίτη από 23/1 έως 28/2

1 σχόλιο:

spirosvii είπε...

Κι εσύ Αποσπερίτη μου του δειλινού ταιριάζεις. Θα προτιμήσω τον Θανάση για το συγκεκριμένο τραγούδι και το Σωκρατη για τον Τειρεσία.