Δευτέρα, Οκτωβρίου 16, 2006

Τα μαθήματα των εκλογών


Υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν ιδέα τι ψηφίζουν. Τους δίνουν τα ψηφοδέλτια έτοιμα, σταυρωμένα κι εκείνοι μπερδεύονται και βάζουν αυτό για τις δημοτικές στο φάκελο των νομαρχιακών. Κάποιοι άλλοι γράφουν τα ονόματα των υποψηφίων, που θέλουν να στηρίξουν, πάνω στο λευκό ψηφοδέλτιο και κάποιοι τρίτοι βάζουν οχτώ-εννιά σταυρούς αντί για έναν ή δυο.

Σε 55 ψηφοδέλτια μιας (συγκεκριμένης) νομαρχιακής παράταξης, τα 53 είναι πολύ πιθανόν να έχουν σταυρούς στα ίδια ακριβώς πρόσωπα. Από την άλλη είναι εντελώς απίθανό στο μυαλό κάποιων το ενδεχόμενο τα μηνύματα που γράφουν στα (άκυρα) ψηφοδέλτια τους να μην φτάνουν στον προορισμό τους. Εκτός, βέβαια, αν επιδίωξη τους είναι να πουν «άντε γαμηθείτε μαλάκες» και «μην μολύνεται (sic) άλλο την πόλη μου» στα μέλη της εφορευτικής επιτροπής και στον δικαστικό αντιπρόσωπο. Τότε πάω πάσο.

Από τους 400 ψηφίζουν περίπου 300-330 ενώ από το εκλογικό τμήμα θα περάσουν γύρω στους 100 ανθρώπους, που δεν μπορούν να δεχτούν πως είναι δυνατόν το όνομα τους να αρχίζει από Ζ ή Χ και να μην ψηφίζουν εκεί. Ακόμη κι αν στην πόρτα είναι κολλημένο φαρδιά πλατιά ένα χαρτί, που γράφει «ΓΡΑ-ΔΙΑΜ».

Τέλος, δεν πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη γκαντεμιά από το να είσαι μέλος της εφορευτικής επιτροπής.

16 σχόλια:

ladybug είπε...

Ξέρω κάποιον που του έδωσαν έτοιμο ψηφοδέλτιο κι αυτός θεώρησε σωστό να το τυλίξει στο άσπρο χαρτάκι!!!!

Στις προηγούμενες εκλογές με είχαν καλέσει να πάω για εφορευτική επιτροπή αλλά...αρρώστησα. Και θα αρρωσταίνω κάθε φορά νομίζω :)

VROXOPOIOS είπε...

Δυο ψηφοδέλτια στον ίδιο φάκελο!Ίσως το συχνότερο όλων!

υγ. Λες να είσαι τόσο άτυχη και να σε ξανακαλέσουν;

ladybug είπε...

Ξέρω κι εγώ... Δε φημίζομαι για την τύχη μου πάντως :)

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Εδω ετρεχαν και τις γιαγιαδες που ειναι με το ενα ποδι στο ταφο...

VROXOPOIOS είπε...

@ladybug: Τόσο πολύ πια; Δεν νομίζω!

@Πρέζα ΤV:Στις βουλευτικές είναι ακόμη χειρότερα τα πράγματα!

ladybug είπε...

Οι οποίες γιαγιάδες (όπως η δική μου π.χ.) πάνε να ψηφίσουν με το βιβλιάριο του ΙΚΑ, του ΟΓΑ κλπ :)

VROXOPOIOS είπε...

Δεν παίρνουν ψηφοδέλτια και λένε "Έχω το δικό μου"!!

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχ.... όντως γκαντεμιά.... εγώ ήμουν γραμματέας δικαστικού αντιπροσώπου, και ήμουν από τις 6 το χάραμε της Κυριακής μέχρι τις 8 το πρωί της Δευτέρας άυπνος. Βέβαια εγώ θα πάρω και 100Ε άρα κάπως καλύτερα από την εφορευτική....λολ

VROXOPOIOS είπε...

τουλάχιστον θα πάρεις τα λεφτά.Ελπίζω να μην πας και δεύτερη Κυριακή. Ή να στο εύχομαι για οικονομικούς λόγους;

numb είπε...

Για 4h φορά μου ήρθε ειδοποίηση ότι ήμουν μέλος εφορευτικής επιτροπής. Ευτυχώς ήμουν αναπληρωματικό μέλος και γλίτωσα ένα 16 ωρο πεταμένο στα σκουπίδια της ζωής μου. Δεν ήθελα να απέχω, η αποχή ισοδυναμεί με σταρχιδισμό, ο σταρχιδισμός απαξιώνει τα πάντα.Η γενική απαξίωση είναι επικίνδυνο φαινόμενο. Αν απείχα μάλλον θα ήμουν με τους κερδισμένους, αφού το ποσοστό ίσως και να ξεπέρασε το 42%

Ανώνυμος είπε...

Μετά τις τελευταίες βουλευτικές εκλογές, όταν έκοψε η ΔΕΗ το ρεύμα στο διαμέρισμα γνωστού μου, ρώτησε αυτός τη μητέρα του, μήπως είχε ξεχάσει να πληρώσει το ηλεκτρικό. Μπα καλέ το πλήρωσα, λέει αυτή! Πού είναι ο λογαριασμός τότε? Ψάχνει, ψάχνει, ψάχνει στις τσέπες της η γιαγιά και, τελικά, ανασύρει το ψηφοδέλτιο που της είχε δώσει ο γιος της να βάλει στο φάκελο. Ο λογαριασμός πρέπει να έπεσε στην κάλπη και να προωθήθηκε στα αρχεία του πρωτοδικείου...

VROXOPOIOS είπε...

@numb2006: 4η φορά!?!? Άλλος δεν υπάρχει στον δήμο σου να πάει;
:-)

@mitsakos: απλά θεικό!!

@twisting teen: Την κυριακή μας έτυχε ένας παππούς, που δεν έβλεπε την σχισμή στην κάλπη!!Πως μπόρεσε και ψήφισε ένας θεός μόνο ξέρει!!

υγ. τι εννοείτε αγαπητέ twisting teen όταν λέτε "στον δήμο μας"; γνωριζόμεθα δια ζώσης;

Pastaflora είπε...

ο θείος μου είναι 83 ετών. έχει κομμένο πόδι, τα'χει ψιλοχαμένα και ζει στο γηροκομείο. το πρωί της κυριακής φόρεσε το καλό του κουστουμι και περίμενε να τον πάνε να ψηφίσει. οι ηλικιωμένοι ζούνε για κάτι τέτοιες στιγμές. το ζήτημα είναι ότι συχνά ψηφίζουν αλλαντάλλων, με τα γνωστά, τραγελαφικά αποτελεσματα

VROXOPOIOS είπε...

ζούν για αυτές τις στιγμές δεν λές τίποτα!!

Dead_Poet είπε...

Το ποστ μαλλον θα επρεπε να λεγεται: "Τα παθηματα των εκλογων" και οχι τα "μαθηματα"!!! Γιατι με αυτα που διαβαζω τι αλλο να πω... Και να πω και κατι τελευταιο οποιος πιστευει οτι οι εκλογες θα μπορουσαν να αλλαξουν τη ζωη του ειναι απλα αφελης...

VROXOPOIOS είπε...

Απόλυτα σωστός!

Πως έλεγε εκείνο το παλιό σύνθημα;

"Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι τότε θα ήταν παράνομες" νομίζω...