Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 28, 2007

Περφόρμανς


«Σε φαντάζομαι μπροστά από την σκοπιά να καπνίζεις». Ένα ακόμη αγχωμένο –μεταμεσονύχτιο- τηλεφώνημα. Νυστάζεις, είσαι έτοιμη να κοιμηθείς. Προσπαθείς να κρατηθείς. Να μου κρατήσεις παρέα. Με φαντάζεσαι να καπνίζω. Σε φαντάζομαι κουκουλωμένη κάτω από βαριά σκεπάσματα. Κανείς από τους δυο δεν είναι απόλυτα σωστός.

Όταν κλείνουμε ρίχνω κλεφτές ματιές στο «βιβλίο μου». Ούτε θυμάμαι πότε έπεσε στα χέρια μου. Το έχω ξεκινήσει τις τελευταίες μέρες. Διαβάζω για μια πέρφορμανς του Beuys. Ένα πιάνο τυλιγμένο με τσόχα. Ένα πιάνο καταδικασμένο στην σιωπή.

Φαντάζομαι έναν φαντάρο τυλιγμένο με τσόχα. Δίπλα του πεταμένες γόπες. Κι ένα τηλέφωνο.

Με «ξυπνάει» το «Αλτ, τις ει;» του σκοπού β΄. Ήρθε η αλλαγή μας.

11 σχόλια:

diastimata είπε...

όταν πήγα εγώ φαντάρος, το μόνο που μπορούσες να κάνεις στη σκοπιά, ήταν να γράψεις κανένα τετράστιχο στον τοίχο. Πού καιρός για δίκτυα... Άσε που δεν υπήρχαν, ακόμη, δίκτυα...

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Εγω δεν θελω να παω ακομη!!!

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Απομακρύνεστε;

οι σκιές μιλάν είπε...

H εικόνα είναι πιστωτική κάρτα.

Ωραία την ψάχνεις φαντάρε...!
;)

nuntius είπε...

Άραγε ποιός θα μας πληρώσει για αυτές τις στιγμές?

spirosvii είπε...

Σε ένα μήνα μπαίνω κι εγώ! Είμαι αγχωμένος που δεν έχω κοπέλα να με σκέφτεται!

Και όταν παίρνω άδειες δεν θα έχω καμιά για να πηγαίνω να την βλέπω. Στενοχωριέμαι.

nuntius είπε...

Μην στεναχωριέσαι Σπυράκο. Ίσως είναι καλύτερα έτσι, ειδικά τις μέρες που θα είσαι μέσα.

VROXOPOIOS είπε...

@diastimata: ίσως ήταν καλύτερα τότε...απο αυτήν την άποψη μόνο...


@ΠΡΕΖΑ TV:
ούτε εγώ ήθελα! ;-)

@synas:
ευφημισμός

@σκιές μιλάν:
προσπαθώ να κρατήσω κάποια εγκεφαλικά κύτταρα σε εγρήγορση..

υγ.γάυρος ε;;;

;-)))

@nuntius:
κανείς..

@spirosvii:
τυχερός είσαι..πίστεψε με.

Ανώνυμος είπε...

χαζέ...

οι σκιές μιλάν είπε...

Κανείς δεν είναι τέλειος!
:P

VROXOPOIOS είπε...

κομμάτια να γίνει!!

;-))