Τρίτη, Σεπτεμβρίου 19, 2006

Ξανά στην αφετηρία


Η πρώτη υποψία ήρθε το Σάββατο το βράδυ. Κάπου στο τρίγωνο Pop-Kinky- Αλχημιστής. Η πρώτη ψύχρα, η πρώτη φορά, που κάποιος από την παρέα φοράει μπλούζα με μακρύ μανίκι. Φθινόπωρο .

Δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου. Η περίοδος των κομματικών φεστιβάλ, των τελευταίων συναυλιών σε ανοιχτούς χώρους, των πρώτων βροχών. Της εξεταστικής, της ολοκληρωτικής επιστροφής στους παλιούς ρυθμούς. Του τέλους των sms τύπου «μακάρι να ήμουν τώρα στην Αμοργό/ στην Σκόπελο/ στην Ίο/ στο μέρος που σε φίλαγα».

Φθινόπωρο. Χθες το βράδυ η πρώτη –σοβαρή- βροχή της σεζόν, σήμερα το πρωί ο πρώτος ζεστός καφές. Παρά τον ήλιο που ξεγελάει. Λείπει το Φεστιβάλ της Βαβέλ και ένα πρόγραμμα εξετάσεων γεμάτο σημαδάκια από στυλό για να συμπληρωθεί το σκηνικό. Είμαστε κι επισήμως ξανά στην αφετηρία.

23 σχόλια:

VROXOPOIOS είπε...

Για όποιον ενδιαφέρεται:

12-15 Οκτωβρίου 2006,
11ο Διεθνές Φεστιβάλ Κόμικς ΒΑΒΕΛ,
Τεχνόπολις, Γκάζι

Ανώνυμος είπε...

τι ομορφο όμως να ξέρεις ότι σε περιμένει η αφετηρία, πάλι. Ακόμη κι αν επιστρέψεις με παθητικό μεγάλο, τα κάνεις όλα από την αρχή, όλα αλλιώς, με το ΄βάπτισμα της φθινοπωρινής βροχής για ευλογία.

VROXOPOIOS είπε...

Η αίσθηση πως ξεκινάει ξανά κάτι καινούργιο. Ότι πιο όμορφο.

Pixie είπε...

Εισαι πάντα επίκαιρος με τη σκέψη εγραφα κάτι για ένα αγαπημένο μου κόμικ (οποτε στο μυαλό μου παιζει το soundrack x-files).Πάντως ανυπομονω κάθε χρόνο για το Βαβέλ αν και θα ήθελα να είχε και περισσότερα manga κόμικς.
Μαλλον στο τρίγωνο που συχνάζεις σε έχω πετύχει.Καλο χειμώνα και θα έρθουν νέα, όμορφα πραγματάκια.

Καπετάνισσα είπε...

Τέρμα τα γκάζια λοιπόν!


Καλό φθινόπωρο...
Με μυρωδιές κι αισθήσεις.

VROXOPOIOS είπε...

@pixie: Κι εγώ ανυπομονώ για το φεστιβάλ της Βαβέλ. Μου αρέσει γιατί κάθε φορά ανακαλύπτω και κάτι καινούργιο, που δεν γνώριζα μέχρι πρότινος. Δεν είμαι δα και ο μεγαλύτερος comic fan.

Την άλλη φορά που θα δεις κάποιον που θα φέρνει βροχές μίλησε του. Το ίδιο θα κάνω κι εγώ αν δώ μια νεράιδα/ξωτικό

Καλό φθινόπωρο

Έχουμε ακόμη καιρό για τον χειμώνα

VROXOPOIOS είπε...

@καπετανισσα: Να προσδεθούμε;

Καλό φθινόπωρο

Ανώνυμος είπε...

Εύρηκα !

VROXOPOIOS είπε...

καλή αρχή

Ανώνυμος είπε...

Καλή αρχή λοιπόν σου εύχομαι και κουράγιο για την πορεία που ακολουθεί την... αρχή.
Μου έχουν λείψει αυτά τα ξεκινήματα. Πλέον, στη δουλειά, όλα μοιάζουν ίδια. Όσο για τα εκτός δουλειάς, χμ, ούτε αρχή ούτε τέλος...

:-)

Ανώνυμος είπε...

Την ίδια υποψία είχαμε φαντάζομαι το Σάββατο ..Για μερικούς όμως που το καλοκαίρι του βρήκε με πνευμονία (για παράδειγμα εμένα :) )οι διακοπές ξεκινάνε σε 2 εβδομάδες !! Και ας μην πάω για μπάνιο δεν πειράζει...

Παρόλα αυτά καλό φθινόπωρο να έχουμε :)

VROXOPOIOS είπε...

@yannisd: Αν σου λείπουν πραγματικά αυτά τα ξεκινήματα, είμαι σίγουρος πως σύντομα θα τα βρεις ξανά μπροστά σου!

:-)


@h2o: Καλές διακοπές λοιπόν! Μπορεί να μην πας για μπάνια αλλά όλο και κάτι άλλο θα βρεις να κάνεις. Είσαι "υποψιασμένος" άλλωστε!

Καλό φθινοπωρο!

:-)

Solitary Man είπε...

Εγώ δεν λείπω ρε αλήτη; :-pp

VROXOPOIOS είπε...

Έλεγα να το γράψω ρε αλητάμπουρα αλλά φοβόμουνα μην πάρουν τα μυαλά σου αέρα!
:-))))))))

υ.γ. Δεν νομίζεις πως λείπεις πολύ καιρό τώρα; Αντε μαζέψου και γύρνα πίσω!

Pastaflora είπε...

είναι στιγμές που ο ήχος της βροχής φαντάζει η ωραιότερη μουσική...

VROXOPOIOS είπε...

sometimes...

(There's a storm outside, and the gap between crack and
thunder is closing in,The rain floods gutters, and makes a great sound on the concrete- James Sometimes)

Rainman είπε...

Οι ευχές άργησαν αλλά εισακούστηκαν, ε?

:)

VROXOPOIOS είπε...

Μάλλον...

:-))

VROXOPOIOS είπε...

ποιος δεν τα βαρέθηκε αυτά τα δυο;

Sox είπε...

nice blog

VROXOPOIOS είπε...

thanks

Ανώνυμος είπε...

πλακα κανω με το name ετσι...
δε μπορω να πω...γραφεις ωραια καμια φορα..αλλα θα το πω γιατι με τρωει...και μη με παρεξηγησεις...comments κανουμε
και δεν θα ειναι ολα παντα καλα ε?

κατι κουτοπονηρα πραγματα του στιλ στο τριγωνο μεταξυ pop/kinky/αλχιμιστης σα τα σκευτεσαι ωρα ε?να ακουστει καπως..
σα να νιωθω οτι κοροιδευεις κοσμο..

VROXOPOIOS είπε...

"κατι κουτοπονηρα πραγματα του στιλ στο τριγωνο μεταξυ pop/kinky/αλχιμιστης σα να τα σκευτεσαι ωρα ε?να ακουστει καπως..
σα να νιωθω οτι κοροιδευεις κοσμο.. "

Ελικρινά δεν σε πιάνω. Τι έννοεις κοροιδεύω κόσμο; εκείνο το σαββατο έτυχε να περάσω απο αυτά τα μέρη κι έτσι μου'ρθε και το γραψα. για αυτά που ζω, κάνω και βλέπω ούτως ή άλλως γράφω. Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς..οτι προσπαθώ να το παίξω κάποιος; ή οτι θέλω να ακουστουν τα συγκεκριμένα bar?

Δεν έχω παρεξηγηθεί (αν και το κουτοπόνηρα δεν ήταν και οτι καλύτερο). Απλά δεν έχω καταλάβει..

Θα μπορούσες να επεκταθείς λίγο;